Stav žádosti o kartu či předpokládaný termín vystavení karty můžete zjistit kontaktováním týmu programu Absolvent na e-mailu absolvent@upol.cz. UPoint je pouze výdejní místo – nejsme zpracovatelé žádostí a karty nevystavujeme, tudíž vám výše uvedené informace nemůžeme sdělit. Obecně ale počítejte přibližně s měsíční lhůtou od podání žádosti.
Karta mi byla vystavena před rokem a více
Pokud od vystavení vaší karty uběhl rok čí více, je z kapacitních důvodů archivována. Vyzvednutí karty si předem domluvte se zaměstnanci programu Absolvent.
Kdy si můžu kartu vyzvednout
Vyzvednutí Karty absolventa v UPointu je možné pouze osobně po obdržení e-mailové (či telefonické) výzvy k vyzvednutí Karty absolventa. Pokud jste e-mail (či telefonát) s výzvou k vyzvednutí neobdrželi, Vaše karta ještě není připravena k vyzvednutí.