Skip to main content
0,00     

Během vánočních svátků bude náš e-shop v krátké odstávce. Objednávky vytvořené do 18. prosince budeme zpracovávat ještě před Vánoci. Objednávky vytvořené po 18. prosinci začneme opět vyřizovat a odesílat od 5. ledna 2026. Dárkové poukazy s platností do konce roku 2025 lze uplatnit pouze v naší kamenné prodejně, a to do soboty 20. prosince. Krásné Vánoce!

Karta absolventa

Jak ověřím stav žádosti

Stav žádosti o kartu či předpokládaný termín vystavení karty můžete zjistit kontaktováním týmu programu Absolvent na e-mailu absolvent@upol.cz. UPoint je pouze výdejní místo – nejsme zpracovatelé žádostí a karty nevystavujeme, tudíž vám výše uvedené informace nemůžeme sdělit. Obecně ale počítejte přibližně s měsíční lhůtou od podání žádosti.

Karta mi byla vystavena před rokem a více

Pokud od vystavení vaší karty uběhl rok čí více, je z kapacitních důvodů archivována. Vyzvednutí karty si předem domluvte se zaměstnanci programu Absolvent.

Kdy si můžu kartu vyzvednout

Vyzvednutí Karty absolventa v UPointu je možné pouze osobně po obdržení e-mailové (či telefonické) výzvy k vyzvednutí Karty absolventa. Pokud jste e-mail (či telefonát) s výzvou k vyzvednutí neobdrželi, Vaše karta ještě není připravena k vyzvednutí.