Demo

Vnitroobchod

Nákup propagačních předmětů v rámci UP (vnitroobchod)

Vnitroobchod je určen výhradně pro univerzitní pracoviště a umožňuje nákup propagačních předmětů za zvýhodněné ceny na fakturu. Oproti tomu zaměstnanec UP, nakupuje-li na účtenku jako jednotlivec a pro svou osobní potřebu, u nás může získat slevu 10% z prodejních cen, a to po předložení karty zaměstnance, viz slevy a výhody pro zaměstnance. Nakoupí-li zaměstnanec propagační předměty ze svých vlastních zdrojů (na účtenku) např. pro potřeby konference, nebude mu následně tento náklad na ekonomickém oddělení proplacen – k tomuto účelu slouží právě nákup přes vnitroobchod.

Jak postupovat při nákupu zboží z UPointu

  1. Vyběr předmětů
    Nabídku zboží si můžete prohlédnout na e-shopu UPointu, popřípadě můžete přijít osobně na prodejnu na Horní náměstí 12.
  2. Kalkulace
    Ceny vybraných předmětů (vnitroceny) získáte po přihlášení zde – údaje jsou stejné  jako při přihlašování do Portálu UP. V tabulce si u požadovaného zboží zadáte počty kusů  a  automaticky se spočítá dílčí i celková částka objednávky. Kalkulaci můžete poptat i e-mailem.
  3. Objednávka
    Objednávku posílejte e-mailem a uveďte do něj:
    • zboží (se specifikací varianty) a požadované počty (můžete zaslat vyplněnou tabulku s ceníkem – specifikaci uveďte do sloupce poznámky),
    • termín, na který předměty nejpozději potřebujete,
    • název pracoviště, na které bude UPoint fakturovat, tzn. uveďte slovně např. Katedra historie FF, Děkanát LF apod.,
  • u mnoha položek nabízíme několik barevných či jazykových variant, při objednávce se snažte být co nejvíce konkrétní, o jaké zboží máte zájem – usnadní to komunikaci a urychlí průběh objednávky,
  • objednávku zboží nikdy nezadávejte přes e-shop – ten slouží k nákupu pro běžné zákazníky, v rámci vnitroobchodu e-shop funguje pouze jako katalog zboží a pro orientační přehled skladových zásob,
  • větší počty zboží je nutno alespoň poptávat s dostatečným předstihem – především u jedlého zboží (čaj, káva, med, pralinky apod.) udržujeme menší zásoby kvůli trvanlivosti,
  • nenechávejte objednávku zboží na poslední chvíli.

 Ceny zboží

  • při nákupu na fakturu nabízíme všem pracovištím v rámci UP výhodné ceny,
  • tyto ceny nejsou dány paušálně procentuální slevou z cen prodejních, ale u každé položky individuálně s ohledem na její výrobní a další náklady,
  • při těchto cenách nenabízíme žádnou další slevu dle množstevního odběru – je tedy jedno, zda pořádáte konferenci pro dvacet či dvě stě osob, vždy bude propiska nebo papírová složka stát stejně,
  • ceny se řídí ceníkem, který je ke stažení po přihlášení do interního vstupu na webu UPointu (přihlašovací údaje stejné jako do Portálu UP),
  • ceny v ceníku se mohou měnit v závislosti na nákupních cenách pro UPoint, přičemž ceník je minimálně jednou měsíčně aktualizován,
  • všechny ceny v něm jsou uváděny bez DPH a bez DPH také fakturujeme – jedná se obchod v rámci jednoho daňového subjektu, tedy UP; odběratel uvedený na faktuře zboží dodaňuje.

Fakturace

  • fakturujeme zpravidla po předání zboží,
  • fakturu zasíláme e-mailem (na požádání lze dodat fakturu i v papírové podobě),
  • nelze fakturovat zboží dopředu, tzn. nemůžete si u nás předem zakoupit 500 bloků, které nemáme skladem a které nám dodavatel vyrobí až za měsíc; na faktuře může být jen zboží, které máme skutečně skladem.

V případě dotazů pište na vera.judasova@upol.cz.