Nemohu u vás na e-shopu najít jedno konkrétní zboží. Máte ho na prodejně?

Nabídka e-shopu odpovídá nabídce v kamenné prodejně a naopak. Je možné, že hledáte již vyprodaný nebo aktuálně nedostupný artikl. Stejně tak, pokud něco nenajdete v kamenné prodejně (typicky třeba vyprodanou velikost trička z limitované edice), znamená to, že produkt nenajdete ani na e-eshopu.

Zahlédl/a jsem (na ulici, na chodbě fakulty) vaše tričko v jiné barevné kombinaci (jiný produkt s logem fakulty atd), můžu si je u vás koupit? 

UPoint je určen především pro propagaci univerzity jako celku a není v našich prostorových kapacitách prodávat také fakultní merch. Většina fakultních nebo jiných předmětů bývá zhotovena pro konkrétní potřeby fakulty/pracoviště atd. a nelze je nikde koupit.

Líbí se mi u vás tričko z limitované kolekce, ale nemáte moji velikost…

Modely v limitovaných kolekcích pravidelně obměňujeme a po vyprodání nové kusy nedoskladňujeme. Proto není v limitovaných kolekcích možné konkrétní velikosti zboží doobjednávat. Jako protiváhu nabízíme stálou kolekci oblečení UniWearCity, kterou průběžně doplňujeme, aby byla skladem celá velikostní řada.

Mohu uplatnit studentskou, absolventskou či zaměstnaneckou slevu i při nákupu na internetu?

Bohužel, slevy poskytujeme pouze při nákupu v kamenné prodejně po předložení příslušné karty (ISIC/studentská karta UP, absolventská či zaměstnanecká karta).

Mohu uplatnit příslušnou slevu na již zlevněné či akční zboží? 

Slevy se bohužel nesčítají, studentskou/absolventskou či zaměstnaneckou slevu tak nelze uplatnit na již zlevněné zboží.

Dostal/a jsem papírový dárkový poukaz, mohu ho uplatnit při nákupu na internetu?

Bohužel, dárkový poukaz je možné uplatnit pouze při nákupu v kamenné prodejně.

Mám zájem o univerzitní pivo/víno/medovinu, zašlete mi ho domů?

Alkoholické nápoje, jako například pivo, poštou nezasíláme. Na e-shopu je najdete pouze katalogově a musíte si pro ně přijít do kamenné prodejny.

Míváte někdy otevřeno i o víkendu?

Víkendy a státní svátky věnujeme odpočinku. Některé víkendy v roce, např. během adventních nedělí či festivalu Academia Film Olomouc, výjimečně otevíráme. Změny v otevírací době vždy oznamujeme předem na našem webu a sociálních sítích.

Má prodejna bezbariérový přístup?

Prodejna bohužel není plně bezbariérová. S naší asistencí se však můžete dostat do první části prodejny, přičemž oblečení Vám případně přineseme k prohlédnutí/vyzkoušení do této části prodejny.

Lze vrátit zboží zakoupené v kamenné prodejně?

Bohužel, zboží zakoupené v kamenné prodejně vrátit nelze. V případě nevyhovující velikosti oblečení vám ale rádi vyměníme kus za kus (pokud je požadovaná velikost skladem). Oblečení musí být v nenošeném a nepoškozeném stavu.

Stále si nevíte rady? Jsme tu pro Vás.
Kontaktuje nás na upoint@upol.cz nebo na telefonním čísle +420 733 690 738



©  UPoint – Informační centrum a obchod UP | 2015 — 2020 | admin