Co je vnitroobchod a pro koho je určen?

Prostřednictvím vnitroobchodu si mohou jednotlivá univerzitní pracoviště objednat propagační předměty v souladu s jednotným vizuálním stylem Univerzity Palackého. Materiály vhodné pro vnitřní potřeby pracovišť, partnery či hosty konferencí nabízíme za zvýhodněné ceny a platba probíhá formou fakturace.

Chci nakoupit pro své pracoviště

K nákupu univerzitních propagačních předmětů za zvýhodněné ceny pro potřeby vašeho pracoviště (konference, dárky pro hosty a jiné) využijte interní e-shop. Na takto zakoupené zboží vám vystavíme fakturu.

Chci nakoupit pro sebe

Jako zaměstnanec UP u nás můžete při nákupu využít 10% slevu. Sleva platí pouze v kamenné prodejně po předložení zaměstnanecké karty. Na takto zakoupené zboží vám bude vystavena účtenka, nikoli faktura.

Jak na nákup ve vnitroobchodu?
 

KROK 1
 

Přihlášení a výběr zboží

Po přihlášení se do interního e-shopu (přihlašovací údaje jsou totožné jako do Portálu UP) uvidíte u všech předmětů zvýhodněnou cenu pro vnitroobchodní prodej v rámci UP. Položky můžete vkládat do košíku v požadovaném počtu tak, jak jste zvyklí při běžném nakupování na internetu.

KROK 2

Objednávka a potvrzení

Po výběru zboží a vyplnění kontaktních, fakturačních a dalších údajů odešlete svou objednávku. Objednávka bude nyní čekat na naše potvrzení, které závisí především na skladovém stavu objednaného zboží. Vyčkejte tedy prosím na potvrzovací email, ve kterém spolu vše podstatné doladíme.

KROK 3

Doručení zboží a fakturace

Předání či doručení zboží domlouváme vždy individuálně v závislosti na termínu a objemu objednávky, na našich i vašich možnostech a dalších okolnostech. Fakturace na vaše pracoviště probíhá standardně po předání zboží, přičemž fakturu vám zašleme e-mailem.

Zboží objednávejte prosím s dostatečným časovým předstihem, požadované množství nemusíme mít okamžitě skladem.

Další otázky

Jaké ceny budu mít při nákupu ve vnitroobchodu?

Ceny v rámci vnitroobchodu jsou zvýhodněné jak v porovnání s běžnými prodejními cenami, tak i v porovnání s cenami po uplatnění 10% slevy pro zaměstnance. Vnitroobchodní ceny plynule aktualizujeme v závislosti na výši aktuálních nákupních cen pro UPoint.

Chci si u vás předplatit větší množství propagačních předmětů předem. Na dodání zboží nespěchám, jde mi jen o doklad. Je to možné?

Fakturace zboží je omezena reálným množstvím položek na skladě. Nemůžeme vám tedy předem vyfakturovat například 500 bloků, pokud je v tomto množství skutečně nemáme na skladě, tj. nejsou naskladněny na základě faktury od dodavatele.

S jakým předstihem mám zboží objednávat?

Čím dříve, tím lépe, v závislosti na počtu poptávaných kusů. Pokud chcete objednat pouze pár dárkových taštiček pro vzácné hosty, zvládneme zpravidla objednávku zpracovat velmi pružně. Pokud však chcete objednávat v desítkách či stovkách kusů, dřívější objednávkou si zajistíte, že v případě nízkých skladových zásob stihneme zboží doplnit. Na větší akce je tedy ideální objednávat zboží minimálně s měsíčním i větším předstihem. Například jedlé zboží typu káva či čokoláda nedržíme ve skladu ve větším množství a objednáváme je až na poptávku, a to z důvodu minimální trvanlivosti.

Můžu si přijít na prodejnu zboží prohlédnout a rovnou objednat či odnést?

Kamenná prodejna slouží samozřejmě také jako showroom, kdy Vám budeme rádi asistovat při výběru a zodpovídat Vaše případné dotazy. Primárně je ale kamenný UPoint maloobchodní prodejnou a skladové kapacity prodejny, stejně jako kapacity našeho personálu, nejsou neomezené a v běžném provozu jsou určeny především obsluze maloobchodu. Doporučujeme tedy případné návštěvy předem nahlásit a směřovat ideálně do pozdějších odpoledních hodin, kdy na Vás bude mít obsluhující personál více času. Pokud Vám stačí prohlédnout si produkty online, můžete objednávku odeslat jednoduše online skrze naše webové stránky. V obou případech nám provozně velmi pomůže, když se budeme moci velkoobchodní objednávce věnovat mimo maloobchodní špičku a na Vaši objednávku se budeme moci maximálně soustředit.

Jak mi bude zboží fakturováno?

Zboží fakturujeme zpravidla po dodání zboží a vystavenou fakturu zasíláme e-mailem objednávajícímu zaměstnanci UP. Fakturovaná částka na dokladu je vždy vyčíslena bez DPH – jedná se o pohyb zboží v rámci jednoho daňového subjektu. Příjemce zboží (pracoviště UP) zboží dodaňuje dle typu zboží a sazby DPH, nejčastěji tedy sazbou 21 %. 

Chtěli bychom některý váš produkt, ale s logem našeho pracoviště/konference, jak mám postupovat?

Rádi vám s vizuální stránkou i s celkovou výrobou specifických edic předmětů a oblečení pomůžeme. Obraťte se na nás také v případě, že přemýšlíte o vlastních propagačních předmětech a nejste si jisti, zda postupujete správně v rámci JVS. V případě zájmu o personalizované propagační předměty nebo konzultaci pošlete své požadavky a představy vedoucí UPointu na e-mail anna.janska@upol.cz.

Dostanu při větším odběru množstevní slevu?

Vnitroceny držíme na nejnižší možné hranici, ze které již nelze slevit. V rámci vnitroobchodu tedy nemůžeme nabídnout další, například množstevní slevy.

Doručíte mi zboží na mé pracoviště, nebo si musím zboží vyzvednout?

Doručení zboží je vždy individuální dle konkrétní objednávky. Vždy se vám budeme snažit vyjít vstříc. Někdy je ale prostě rychlejší, když si dojedete sami. 😉

Stále si nevíte rady? Jsme tu pro Vás.
Kontaktuje nás na upoint@upol.cz nebo na telefonním čísle +420 733 690 738



©  UPoint – Informační centrum a obchod UP | 2015 — 2020 | admin